31 Oktober

Nu var det ett tag sen igen! Och GRATTIS JENNAPENNA PÅ 20ÅRSDAGEN!! :))) i efterskott :)
Jag har present till dig men den har inte kommit till mig än! :)
jag har bara jobbat heela tiden nästan hehe. men mycket pengar blir det då ! och det är ju najs :) idag är jag ledig. :) Så jag har städat hos fiskarna och damsugit lägenheten, men diska orkar jag inte! he he. jag vann på auktion förra veckan och vann Sagan om smeden och stjärnan :) hihi  idag vet jag inte vad jag ska göra, ut och gå kanske? köpa växter till fiskarna, ser så tomt ut där i . : (
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Tack!! :D

2011-11-01 @ 04:07:46
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0