18 Oktober!

3år3månader! hhehehehehe
Jahapp! Var hos pappa i helgen och han fyllde 50 år så Ida, Farmor, Pappas pappa Markus och Jimmy + Familj kom och överraskade lilla pappa med paket och tårta! hihi det var trevligt.
Och även var vi på loppis i lördags och Simon hittade ett nintendo till MIG! HEHEHEHE NAJS!
Och så har vi busat med Freja heeeela helgen! hihi  :)
Igår jobbade jag, Sen jobbar jag torsdag, fredag, lördag, och söndag. Onsdag har jag inget. men dom kanske lär fråga? för jätte många är sjuka. men hoppas inte någon dag vill jag vara ledig i veckan eftersom jag jobbar helg. hehe fast då får jag ju feta lönen om jag jobbar hehe.
Nu ska jag prova mitt nintendo sen ska jag städa upp lite innan jag går till bussen för att åka till jobbet! heheh
snart den här vecka skulle vi få soffan har jag hört. men JAG HOPPAS!
Hej dååååååååååååååååå!

Kommentarer
Postat av: Tatsu

Tre år, tre månader och tre dagar är ju ännu coolare;)

2011-10-19 @ 08:54:16
URL: http://tatsu.blogg.se/
Postat av: Erika

Elina det är inte dina tröjor

2011-10-26 @ 21:15:27
URL: http://antonerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0