15 November

Hejsanhoppsan.


Idag är jag ledig! och i helgen var jag ledig! då var jag hos pappa med simon Freja fyllde 4 år. Hon fick en onepice fast inte en riktig, hon var kool i den, och en lurvig tröja! Så hon blir en nallebjörn!
Idag är jag hemma hos mamma och hänger med mormor och wilson. Jag sitter i fotöljen och wilson ligger bestämt brevid och trängs. :)

IDAG får jag HARRY I BREVLÅDAAN! HE HE HE HE HE HE HE.!!! så ikväll ska tittas!, torsdag, fredag, lördag, söndag jobbar jag :)

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Tatsu

Jag har träffat dig så lite under året att det knappt finns bilder på dig. Jag tog några slumpvis valda bilder från bloggen och då blev det tydligen ingen på dig:/

2011-12-31 @ 17:32:19
URL: http://tatsu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0