helg!

janita kalas i lördags! najs!

börjar med bild på födelsedags barnet! woho!



hon vart glad över bloood-svärdet!


penna fotar söta kissen!


Cicci var jätte fin!


spislocken får vi inte glömma! hihih


sen var vi ute och kissen som vart min polers följde med! hon fick åka väska.


cicci var anonym!


Kalas barnet var "jätte" glad? :)


Penna var cooooool 8D


Lisa var med!


Penna vart gravid i några sekunder :O näääää det blåste! hihihi


Behind the scenes!


jag ser ut att mörda katten! men hon vart så söt!

katten anna-bell var inte sammarbetsvillig!

Så! nu orkar jag inte ladda upp fler bilder! hohoh!!

Kommentarer
Postat av: Tatsu

Snygga bilderXD Du vet verkligen hur man fångar folks bästa sidor på bild;P

2011-05-30 @ 22:14:03
URL: http://tatsu.blogg.se/
Postat av: Penna

håhå, jag ska också lägga upp bilder från helgen : D då ska du få se Janita hur fina sidor jag fångade :D

Söt katt!

2011-06-01 @ 13:23:50
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0