4 juli! :)

jaha nu har jag inte skrivigt på länge igeeen. men det gör inget! :) hihi
jag har lunch, sen ska jag till kunskapscompaniet igen.

lägenheten är snart klar, köket är helt klart! och resten är snaart klart, WEEEI. spännande! jag ska bo med siiimon
LALALALALALL!
igår var jag med janita, penna, cicci och lisa, det var trevligt, på torsdag ska jag till min efterlängtade
FISKAFFÄREN! TJOHO, WOHO, YEAAH! :D hihihi

och är det någon som har dunkar att låna ut, när jag ska flytta akvariet vill jag ju ha kvar samma vatten, fast inte allt då. Sen borde jag skaffa flera fiskar. har ju bara två små och fenisen? och malen den ser man aldrig iallafall ju. hmmmmmmm. FÅR SE PÅ TORSDAAAAG! WEEEEEEEEEEIII: D:D:D:D:D:D:D

och jag har inga bilder att ladda upp!
hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Tatsu

Hehe ja firrar ska vi kolla på imorn:P

2011-07-06 @ 12:34:29
URL: http://tatsu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0