14juli!

hejsan!

har inte internet hemma än! hihi :D så nu är jag hemma hos mamma, matat fiskarna och sådär, erftersom dom inte bor med mig än. men idag kanske vi flyttar akvariet! hoppas det jag!

igår såg jag harryp potter och den var ju självklart asbra! men böckerna är ju bättre såklart, men snape är det synd om <3 och jag vill se den igen! :) JAJA!

jag har ingen plattis så jag få locka håret! så jag ser ut som ett troll? eller något liknande :D haha
på måndag fyller simon & jag 3 år! TJOHEJ! och så ska vi till HÄSTARNA någon dag nästa vecka! träffa janita,jenna,robin och cicci! hihhi det blir nog jätte trevligt! och kul!
har inga bilder att ladda upp idag heller så det blir bara text! hihi

HEJSVEJS Jenna och janita!! (för jag vet att det är ni som läser) :D

Kommentarer
Postat av: Jenna

Hej!! :DD

2011-07-14 @ 13:51:47
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/
Postat av: Tatsu

Hej hej!:D Ja det blir kul nästa vecka:D

2011-07-14 @ 14:51:12
URL: http://tatsu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0