12 Januari

Idag har jag vart ute med Wille i regnet en hel timme, Wille frös och var söt i regn jackan :D ihih Idag ska jag jobba jag börjar 17,00 har vart ledig i hela 3 dagar nu! eller 2 blir det ju.
Jag längtar till mars så jag och mamma kan åka iväg någon gång! ska bli så kul!
Simon ligger och sover och vill inte vakna.......................................... och wilson ligger vid hans ben.
nu är det bestämt att Wille ska flytta till ett annat hem. Så vi ska inte ha kvar honom och det gör ont i hjärtat på mig
Hoppas mina kära vänner jag komme nästa helg så vi kan hänga lite!!!!! S A K N A R  E R hihi :D<3
heeejdåååååå. :D

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag saknar dig också och vad synd att ni inte ska ha kvar Wilson. Jag såg fram emot att kanske få vakta honom fler gånger!

2012-01-14 @ 02:57:45
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/
Postat av: Tatsu

Vilken helg blir det nu? Penna förvirrar mig:O

2012-01-14 @ 14:19:40
URL: http://tatsu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0