22 September!

jag sitter här på golvet och lyssnar på Sigur Ros och har nyss städat hela lägenheten! duktigt av mig, då blir simon glad när han kommer hem för han tror han ska städa när han kommer hem! men det har ju jag redan gjort! hihihi Senare idag ska jag väl träffa Jenna Penna! weei! :) I helgen ska jag jobba lördag och söndag 15-22 båda dagarna, det ska bli trevligt, tjäna lite stålar! :D
Igår köpte jag min första mumin mugg med Sniff på! WEEI! 
Min Pilnäbb har gått och blivit en mobbare! han är elak mot fenis 2 och fenis 3! :( Och så behöver jag nya lysrör och en hungrig algätare om det skulle vara någon som har den kan den ju ge mig det...... fisk affären idag!
Janita! Simon hälsade att om du vill ha förstärkaren så sparar han den till dig tills du har råd. :)







Se vad den lilla söta pilnäbben gjort!!!!!!  nu vet jag inte vad jag ska skriva mera! heheh :D
jaja HEJDÅ! :D

Kommentarer
Postat av: Tatsu

Men jag vet ju inte när jag har råd:O Jag är sjukskriven i minst fyra månader:O

2011-09-26 @ 11:26:38
URL: http://tatsu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0