1 September!

hejsan! :) nu var det länge sen jag skrev!
jag har haft praktik på Ica stenby, 3 veckor en vecka kvar, sen får jag JOBBA där! asbra! så den 24 -25 ska jag jobba 15,00 - 22,00 tjäna cash! idag ska jag till FISKAFFÄREN! fast det skriver jag i alla inlägg? haha men nu  var det länge sen jag var där, och skrev på bloggen också. men egentligen har jag inget att skriva eller berätta?
JO simon och jag har köpt enn 240 täcke! jäääätttee najs!! OCH jag har ALGER i akvariet?!?!?! inte kul! jag har tagit ut ALLT och tvättat men dom är kvar, morr! men jag tog inte ut fiskarna och tvättade? haha
Simon är på tunis och shoppar loss. jag är ensam hemma och väntar på att honom så vi kan ta en tripp till fisk affären! hihi
Imorn åker vi till pappa, och hälsar på, men vi får bo hos ida! för Kris är dära och hälsar på. På söndag fyller ju jag år, 20! kool jag blir lite stor! tappar ettan!
så ska vi träffa freja-grejjen!
hejdåååå! :D

Kommentarer
Postat av: Jenna

VAD ROLIGT! : D

2011-09-02 @ 14:12:33
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/
Postat av: Tatsu

Har inte råd att köpa förstärkaren nu när jag ska bli sjukskriven... :/

2011-09-02 @ 15:29:57
URL: http://tatsu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0